Type to search

Grywalizacja

Grywalizacja

Jak zastosować mechanizmy znane z gier do budowania lojalności Twoich klientów?

Czołowa agencja badania rynku, Millward-Brown, na początku grudnia 2011 roku opublikowała raport „12 trendów w mediach cyfrowych”. Grywalizacja, czyli używanie mechanizmów znanych z gier do zmiany zachowań ludzi poza kontekstem gry, znalazła się na pierwszym miejscu tej listy. Warto wiedzieć, dlaczego.

Książka „Grywalizacja” jest pierwszą na polskim rynku pozycją traktującą o tym zjawisku. Pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress, dynamika sprzedaży większa, niż „Zakamarki marki”, entuzjastyczne recenzje… Co znajdziesz w środku?

  • W jaki sposób gry i zabawy kształtowały i kształtują nasze życie i kulturę?
  • Jak wygląda obraz współczesnego gracza?
  • Jakie są podstawowe mechanizmy grywalizacji oraz w jaki sposób możesz je zastosować u siebie?
  • Grywalizacja w firmie.
  • Grywalizacja w szkole i szeroko pojętej edukacji.
  • Kreowanie marki jako gry, budowanie zaangażowania konsumentów.

Wersja papierowa, 39 zł

Kup „Grywalizację” w księgarni internetowej wydawnictwa OnePress. Wersja papierowa pachnie drukiem, ma dodatkową funkcję zabijania pająków i możesz ją opchnąć na Allegro po przeczytaniu.

E-book, 31,20 zł

wersja PDF i ePub

Kup „Grywalizację” w księgarni internetowej wydawnictwa OnePress. Wersja PDF i ePub bez DRM (możesz czytać na komputerze i dowolnym urządzeniu), oznaczona znakiem wodnym.

Audiobook, 23,90 zł

wersja mp3

Kup „Grywalizację” w księgarni internetowej wydawnictwa OnePress. Wersja audio mp3 bez zabezpieczeń DRM (możesz odtwarzać na dowolnym urządzeniu). Czytana aksamitnym tembrem autora doskonale nadaje się do usypiania dzieci i jest w 100% przyjazna środowisku.